Voor deze functie is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.





Ambtelijk secretaris klachtencommissie
- Op locatie
- Hoofdkantoor (Nieuwegein)
- Raad van Bestuur
Functieomschrijving
Ben jij een juridisch professional met kennis van gezondheidsrecht en een scherp oog voor zorgvuldige klachtbehandeling? De Klachtencommissie Verzorging en Verpleging Utrecht (KVVU) zoekt een Ambtelijk Secretaris die een cruciale rol speelt in het waarborgen van een eerlijke en transparante klachtenprocedure.
Wat ga je doen?
Ondersteunen van de klachtencommissie bij de beoordeling en behandeling van klachten.
Adviseren over de klachtprocedure en bewaken van termijnen.
Opstellen van verslagen, conceptuitspraken en het jaarverslag.
Organiseren van hoorzittingen en vergaderingen.
Gemiddeld 10 uur per week.
Aanwezigheid bij de vergaderingen.
Wat breng je mee?
Academisch werk- en denkniveau, met kennis van gezondheidsrecht.
Ervaring met klachtenprocedures in de zorg of juridische context.
Sterke analytische, schriftelijke en communicatieve vaardigheden.
Onafhankelijke en integere houding.
De Klachtencommissie Verzorging en Verpleging Utrecht (KVVU) fungeert ten behoeve van de
klachtenbehandeling van de aangesloten zorgaanbieders. De klachtencommissie bestaat uit een voorzitter, een vice voorzitter, en een aantal leden, onder wie een adviserend specialist ouderengeneeskunde, en een eigen ambtelijk secretaris.
Roulerend fungeert één van de aangesloten zorgaanbieders als portefeuillehouder van de KVVU.
Locatie: Utrecht
Ingangsdatum: In overleg
Ben of ken jij iemand die perfect past bij deze rol?
Deel deze vacature of neem direct contact op voor meer informatie met Marian Stroetenga (06-15833541).
of
- Hoofdkantoor (Nieuwegein)
Je sollicitatie is succesvol ingediend
Bedankt voor je sollicitatie. Hou je inbox in de gaten en bekijk de promotie- en spammappen om te voorkomen dat je berichten van ons mist.